Cinnamon bun

Jag lääängtar tills den 4:e oktober. För vet ni vad som händer då? Inte?....Men det är ju kanelbullens dag såklart! Och jag har bestämt mig för att jag ska minsan baka några stycken. För det finns inget bättre än hembakade bullar! Jag har varit så suuuugen på det i flera veckor nu...eller ja flera dagar iallafall. ;) Nu hittade jag ingen smaskig bild på nå bullar tyvärr... så ni får nöja er med en bild som jag tagit! :)
Och nu börjar dessutom min födelsedag närma sig... den 11 oktober smäller det! Woho! Men problemet jag har är (som vanligt nu för tiden) att jag inte vet vad jag önskar mig. Vill ha ett 50mm objektiv till kameran, en ny snygg mobiltelefon, en bok och ett stativ bland annat. Men jag vet inte vad jag ska prioritera. Det är svårt att fylla år... haha :) Men en härlig god klassisk tårta med non-stop på blire iallafall! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0