Skriva en nationalsång...

Tjena mittbena!
Jag önskar att jag var på ett sådant gott humör för o säga något sådant...Men ack och ve! Inte har jag den turen. Nej, här sitter jag och våndas över de sjukt omänskligt många skoluppgifter som ligger framför mig. Samhälle, kostarter och samhället, matte... bara några av de många saker jag måste göra tills på fredag. Inte kul!
Att lärare kan ha så kul åt at sitta o ge oss läxor får mig att må illa. Eller, min bild av vad lärarna tänker när de ger oss uppgifter är iallafall något liknande "ÅHÅ alla år de plågat mig [...]" osv... Trevligt eller hur? MEn vad veet jag, de kanske inte alls gillar att ge oss läxor. Men den tanken svävar svagt i utkanten av mitt sinne.
Jag tänkte även på en annan sak... Min klass är ju väldigt... öhh.. speciell... Och ingen gillar läxor, alla gillar gofika. Så då tycker jag att man nästan skulle kunna göra en nationalsång om detta, RIGHT?! Då får vi ju en maskot OCH en nationalsång! Jag är sååå smart ju!
Jag är btw ledsen för att det inte blev någon uppdatering igår...Jag tog inga kort som jag lovat, eller jag tog kort men bara på mediaproduktionen och dem får jag inte lägga upp här på grund av en speciell individ, jag tänker inte nämna några namn *host* HANNA *host*...
här kommer en liten bild från arkivet, jag är ledsen att det inte blir nå nytt... :(
Lika grått och trist som jag känner mig nu...
ÅH! jag hoppas ni förstår att det jag skrev om nationalsången var på skoj, inget jag var seriös med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0