Ingen inspiration

Vet ni vad som är tråkigt? Att lägga upp samma fula tråkiga bilder på bloggen hela tiden. Och en massa cp-webcam foton på mig som ingen bryr sig om. Varför gör jag då detta? Varför lägger jag upp bilder som jag inte vill? Jo därför att jag känner mig pressad till att publicera något här överhuvudtaget. Det är inte kul! Jag har tusen miljoner läxor (som ni säkert redan fattat) och ingen inspiration eller motivation alls. Jag sitter och funderar på hur jag ska fixa en fin bloggdesign. Jag kanske har klurat ut något men kanske inte. Det återstår att se. Men jag gör detta för att ni ska vilja se min blogg lite mer. Men det största problemet jag har är: jag vet inte vad ni vill läsa om. Visst, det är upp till mig angående vad jag vill blogga om, men lite tips och råd är ju inte helt fel! Så ni får känna er fria att uttrycka era åsikter om vad som kanske fattas, publiceras för mycket av (webcam bilder *host*) eller ja, helt enkelt vad ni vill se. Jag ger er 50/50 av att få bestämma här nu! Det här är en Big deal! Mmmm nu blev jag sugen på hamburgare också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0