X2

Åhå!
Ser man på! Mer Foton! Så duktig man kan vara :)

Jag vill verkligen klippa mig o tona håret igen, men har ingen aning om hur jag vill klippa det! (det eviga proglemet...) Färgen vet jag hur det ska vara, vill ha det lite mera rött, typ rödmörktbrunt.... svårt o förklara :P Om jag försökte skulle ni inte förstå, ni skulle bara sitta där o se ut som ???? För jag ääääääger på o förklara saker! (Not!!)

Aja tillbaka till foto! :) Inget direkt sammanhängande foto-tema i dessa bilder, satt bara o redigerade lite o tänkte slänga upp dom här när jag ändå var i farten...


Min katt verkar inte orka posa på något annat sätt än just detta... undrar om hon börjar tröttna på min kamera???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0