Jag ser det snöar, jag ser det snöar...

...det var väll roligt HURRA!
Idag började det snöa när jag satt i min ensamhet och kollade på True Blood. Jag blev överlycklig! Eftersom snön hade försvunnit var det ju jättehärligt att den bara ploppar upp såhär. Najs!
.
Jag var ju hemma idag från skolan eftersom jag inte mådde så himla bra. Så dagen har mest handlat om att ta en värktablett var 5:e timme eller något sånt och ligga i sängen. Inte så härligt att vara hemma från skolan ändå. Imorgon ska jag kanske dra in till birsta och knäppa lite kort på Chris Medina som kommer dit. Han lär väll bara sjunga två låtar precis som Tove Styrke gjorde... Men man fpr vara glad för det lilla! Jag ska även fråga om jag får låna kameran en dag till, så att jag kan ha den när jag ska knäppa kort imorrn. Jag skulle ju egentligen ha lämnat tillbaka skolkameran idag men är man inte på skolan funkar ju inte det så jättebra. Fasst den har inge batteri... Aja vi får se hur det går med den saken!
.
Nu ska jag göra lite läxor och ha lite ångest över proven som kommer. Hejdå alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0