För att man inte har något annat att göra...

När man inte har något annat att göra så fotar man taklampan...
.
Sitter just nu och kollar på film, Tomten är far till alla barnen. Enligt mig är denna film ett måste under juletid! Älskar alla dessa julfilmer ♥ Och om bara 9 dagar så är det julafton! Kan det bli bättre? :') Och imorrn så blir det kakor, kaffe, te och saft till min underbara klass från min engelska lärare! Passar bra då man älskar gofika ♥
.
Jag vet att jag inte uppdaterar så mycket här. Men det beror mycket på att jag inte har lust, jag tycker att det är så jobbigt att uppdatera när jag känner att mina bilder är så dåliga. Jag tycker inte att mina bilder passar till bloggdesignen, så jag måste väl antagligen göra en ny, igen.
.
Men nu säger jag godnatt till er alla.
Pözz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0