Behind the scenes

.
Fotade idag med Hanna och Julia. Fotade och filmade lite "Behind the Scenes" bilder. Här är några av de bilder som jag plåtade. Och imorrn blir det förmodligen ännu mer fotande! Jag ska nämligen in till Birsta med Mathilda och ta lite bilder på Tove Styrke som det ryktas om ska vara där. Så jag sticker dit och kollar läget!
.
Och imorgon måste jag även komma ihåg att plugga, plugga och plugga till två st prov nästa vecka. Matte- och Samhällskunskaps- prov. Inte kul! Jag kan ingenting! Men jag hoppas det går bra. Det måste man ju hoppas.
.
Nu ska jag återgå till mitt pepparkaksätande och kika på "Så mycket bättre" på tv4.
Sov sött alla! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

azzum :D

2011-12-03 @ 21:57:46
Postat av: patricia

Åh azum bilder Middandori! ♥♥

2011-12-03 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0