Sista dagen...

Tjoho! Nu är det sista dagen för mig...som 15åring. Jag fyller ju nämligen år imorrn!!!! Jippie!
Ett år närmare döden... det lät ju inte speciellt kul! Men vet ni en sak som är jääääättttekul?! TÅRTA! Kanske får 2 tårtor imorrn. För i klassen fick vi för två veckor sedan ett uppdrag. Vad vi fick i uppgift var att skapa en maskot som ska hänga med oss på flaket när vi tar studenten om tre år! Detta blev nu klart i helgen och våra mentorer LOVADE att vi skulle få GOFIKA om vi klarade det. Dock tvivlade dom starkt på att vi skulle kunna klara av denna uppgift. IN YOUR FACE! Hahaha, we made it ;)
Så nu väntar gofika på skolan och en utsökt non-stop tårta hemma om jag har tur. Och det hoppas jag att jag har!
Kommer under morgondagen ta med mig min kamera till skolan för att ta ett kort i timmen... vi får se hur det går! Kanske det bara bli när jag står och väntar på bussen, under en lektion och när jag kommer hem.. Men det är ju iallafall något! Blir säkert inte lika osamanhängande som detta blogginlägg...
Slänger in en arkivbild här bara för att jag inte har något bättre för mig. Vet faktiskt inte om jag har visat den för er förut.. Den har iallafall inget att göra med texten ovan men jag hoppas att det inte gör något?
Den är väääldigt suddig jag vet.. Det är övre delen av porten på Uppsala Domkyrka. AWESOME! ... eller inte...

Kommentarer
Postat av: emmelie (kusse)

G R A T T I S ! ! ! ! !! ! ! ! !

2011-10-11 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0