Uppsala bildbomb

Tjena!
Nu är jag återigen tillbaka till hotellrummet. Kollar på lite Bond och packar inför imorron. Men jag som är så otroligt omtänksam tänkte slänga in lite bilder härifrån! Alla är inte jättefina men det "dokumenterar min dag" här iallafall. :) 


En karta över Uppsala gravhögar som jag knäppte kort på. Vi gick inte hela vägen dock...

Ellinor "plankar" på påvens altare..
Odinsborg där vi tog en fika. Gott!

En bild över Uppsala...
Nu kommer det lite bilder från den Botaniska trädgården!


Fina va? :)

Också från botaniska trädgården...

Och till sist några fina kanoner riktade mot domkyrkan...

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar bilden över Uppsala :D Kommer du hem snart? :) Pappa säger att jag börjar få midori-abstinens.. o.O

2011-08-07 @ 11:24:40
URL: http://devined.blogg.se/
Postat av: Julia

Ok :) Ring mig ikväll? :)

2011-08-07 @ 14:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0