Tjohoo!

Inga tråkiga läxor idag! Jippie! Men jag måste verkligen börja med min film som ska vara klar till veckan (?)... Har så många ideer men jag vet inte vilken jag ska välja. Dessutom är jag orolig att den inte ska vara tillräckligt lång, den ska vara 2 minuter och jag är rädd att jag inte kommer skrapa ihop så mycket material... Men aja, sålänge det är kul så är det nog inga problem, right?
Tänkte först göra en film med mig i men sedan kom jag på att hela klassen ska se filmen och då vill jag inte ha mig centralt i bilden hela tiden... Hehe, nu måste jag sätta igång här!
Nu känner jag mig riktigt jäkla elak... jag har ju ingen bild att bjuda på! :S Hata mig inte. Jag ska slänga ihop en så fort jag kan, samtidigt som jag gör film-läxa, är sjuk och jobbar på en ny bloggdesign.... Usch nu blev det mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0