När man har tråkigt...

Nu har jag sådär supertråkigt igen... Flera miljarder läxor som flyger åt alla håll och kanter. Det är häftigt det! Eller inte... Innan jag började plugga idag hade jag det jääätttemysigt med vaniljbullar, saft och min söta fluffiga onda katt. Men sedan slog det mig att mina läxor inte skulle bli klar av sig själv. Tragisk insikt...
OOOOCh eftersom jag veet hur mycket ni längtar efter nya coola fula webcam bilder så är jag så snäll att jag lägger upp några. Jag hörde er skrika genom datorn "Ge oss mer dåliga webcambildeeer nuuuuu!" så jag blev ju bara tvungen...
På bokhyllan där bakom kan man se mina harrypotterböcker! Har alla nu! *Happyface* :D

Kommentarer
Postat av: MichaelJacksonDevoted

Du börjar lära dig det här om "uppdatering" Middan!

Plus i kanten där :D

2011-10-18 @ 10:28:36
URL: http://michaeljacksondevoted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0