Glee

Vill ni ha en dålig webcambild?! JAA såklart ni vill!!!
Denna bild togs i helgen då jag låg och var sjuk, osminkad och allt.. för jag orkar inte ta en bild på hur jag ser ut nu...
Sitter och glor på Glee just nu. Försöker glömma bort de läxor som ska vara klara tills på måndag... får göra dem ikväll... Säger vi ;) Har kommit fram till säsong 2 avsnitt 6 tror jag <.< måste ju kolla ikapp!! Har missat hela andra säsongen eftersom en gått på så knasiga tider på tv:n. INTE BRA!
Jag hade dessutom glömt bort helt hur bra serien var ju! Totally AWESOME!
Och här känner jag att jag bara gör sämre och sämre blogginlägg... MEN jag lovade att uppdatera oftare så här har ni, ett skitinlägg till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0