det hände aldrig...

Ja, nu blev jag minsan besviken på mig själv... I tisdags var det ju som sagt kanelbullen dag, men inte bakade jag någonting... Nej... Men jag MÅSTE verkligen slänga ihop några bullar tills min födelsedag iallfall :) Så att det blir lite bullar OCH tårta! :D Ska kolla om det behövs köpa något i helgen. Ifall jag mpste gå och handla. U know ;)
Har tyvärr inga bilder att erbjuda idag heller... Men jag ska jobba på en bloggdesign, en film till skolan, svenska läxa bland anant. Det blir bara sååååå mycket att göra. Jag har knappt någon tid att umgås med vänner på. Och när jag väl är ledig från läxan blir det ju bara att man sover... Så nu vet ni hur interessant mitt liv är. Verkligen värt att göra en dokusåpa av, haha :')
Nu säger jag adjö till bloggen för ikväll... Hejdåå bloggen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0