30 dagar av mitt liv

Eftersom jag är så fruktansvärt dålig på att uppdatera så tänkte jag göra en 30-dagars lista. Bara så att jag får lite inlägg här på bloggen, och mer för er att läsa. Nu på lovet har jag inte så jättemycket fritid som man tycker att man borde ha eftersom jag sitter fast med läxor. Har ca 7 läxor som ska vara klara nästa vecka. 2 stycken är saker som jag måste "förbättra" och resten är vanligt... Men man ska inte klaga. Eller?
Kände att jag flöt bort från temat här, men som sagt så ska jag lägga upp en 30-dagars lista. Jag vet inte när jag börjar med den. men här är den iallafall:
30 dagar :
1. Berätta om dig själv *
2. Staden där du bor *
3. Dina kompisar *
4. En person du ser upp till - Det här åt jag idag *
5. En bild på dig för 1 år sedan - fem sanningar om mig *
6. Bloggarna du läser *
7. Vem är den roligaste du vet? - en sak jag gör dagligen *
8. Bild på din garderob *
9. I din väska finns...? *
10. Hur ser din framtid ut? *
11. En bild på någon du saknar - Favorit film *
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu *
13. Ett kort någon annan tagit på dig *
14. Din högst dröm - Det här får mig att må bättre *
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna *
17. Hit vill jag åka innan jag dör *
18. Här handlar jag helst - Min dag *
19. En vän som bor långt ifrån
20. Bild på det du köpte senast *
21. Favorit ställe - Det här hade jag på mig idag *
22. En tv-serie du älskar *
23. Ditt favorit nagelack
24. Ett kort på din data *
25. Detta är jag beroende av *
26. Något du vill ha just nu *
27. Ditt framtida bröllop - Det här får mig att gråta*
28. Bild på sminket du brukar använda - Något jag längtar efter*
29. Detta åt jag till frukost *
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar *
1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. Det här åt jag idag
5. Fem sanningar om mig
6. Bloggarna du läser
7. en sak jag gör dagligen
8. Bild på din garderob
9. I din väska finns...?
10. Hur ser din framtid ut?
11. Favorit film
12. En bild på ditt rum som det ser ut just nu
13. Ett kort någon annan tagit på dig
14. Det här får mig att må bättre
15. En person/kändis du önskar att du träffat
16. Detta gör jag på helgerna
17. Hit vill jag åka innan jag dör
18. Min dag
19. Om jag vann 1 miljon
20. Bild på det du köpte senast
21. Det här hade jag på mig idag
22. En tv-serie du älskar
23. Detta ångrar jag
24. Ett kort på din data
25. Detta är jag beroende av
26. Något du vill ha just nu
27. Det här får mig att gråta
28. Något jag längtar efter
29. Detta åt jag till frukost
30. Fem bra saker som hänt under dessa 30 dagar

Kommentarer
Postat av: MATHILDA | FOTO & VARDAG

Middan! Är jag duktig nu? :D

2011-10-31 @ 19:43:31
URL: http://mathildan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0