Sådant man önskar sig...

Det som just nu finns uppskrivet på min önskelista inför jul är: Harry Potter och dödsrelikerna del 2 och en OnePiece. Jag längtar så sjukt mycket till julen detta år. JAg har nämligen bestämt mig för att piffa upp här hemma så juligt det bara går! Jag ska bannemig trilla in på IKEA och köpa nytt krimskrams om jag så måste! Men det är ett senare projekt... Jag ville bara säga att jag är inte död, jag finns fortfarande och sover bort hela lovet här... Hittade ju 2 st jättefina OnePiece som jag vill haa! Nu måste jag bara tjata tjata och tjata på mamma o pappa så kanske jag får en. Jag skulle aldrig köpa en eftersom jag tycker priset är alldeles för dyrt, men det säger jag inte till mamma och pappa ;)
Här är dom iallafall, de fina OnePiece som jag såg:
Vill ha! och som jag skrev tidigare så vill jag ju även ha Harry P filmen som släpps den 11 november :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0