Dag 1. Berätta om dig själv

Jo då var det dags att dra igång 30-dagars listan dårå! Nu vet jag inte riktigt vad ni vill höra men jag får väll skriva lite fakta.
Jag och hanna som följde med på ett litet hörn dära...
¨
Jag heter Midori, jag är 16 år och bor i Timrå som ligger ca 15 minuter (med buss) från Sundsvall. Jag går på Nti-gymnasiet i sundsvall på estetiska programmet med inriktning Estetik och Media. På fritiden underhåller jag mig själv med att måla, fota och sova! Att sova är ju bara för underbart, haha eller hur? Jag har väldigt svårt att ta seriösa bilder på mig själv... vet inte om ni kanske märkt det? o.O
Jag vet inte riktigt vad ni vill veta och jag är inte så bra på att berätta om mig själv... Men jag hoppas att detta dög? :) Nu ska jag återgå till min kortfilm och bloggdesignen som jag håller på med! Jag känner mig K R E A T I V idag! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Yey! Elefanten på linjen ? ;)

2011-11-08 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0