Julkänsla och allt det där ♥

Bilder från We♥it
.
Jag ville bara lägga upp dessa bilder och försöka bygga upp julkänslan och mysfaktorn hos er ♥ För jag har nämligen väldigt svårt med det. Det är så mycket stress just nu, läxor som ska göras, godsaker som ska bakas och julklappar att köpa. Och jag får ju inte glömma julstädning! Jag måste damtorka mitt rum och damsuga och allt sådant som man gör för att få rummet rent. Men julafton är väl värd detta eller? Jag gillar jul väldigt mycket, känslan som hänger i luften, allting man äter, jullåtarna och julklapparna ♥ Men det känns som att julkänslan har försvunnit mer med åren, men jag förstår inte varför? Kanske är det för att man inte längre tror på tomten eller är det för att man inte har något som bygger upp spänningen? Julkalendrarna brukade ju sköta den biten. Man satt där och hade ett leende som var lika stort som ansiktet när man öppnade sista luckan på julafton, och man fick absolut inte öppna en i förväg! Men nu känns det inte lika viktigt längre och jag vill ju verkligen ha denna julkänsla, men vad ska man göra? Har ni något tips på hur man får en bra julkänsla?
.
Och att alla jäkla affärer sätter upp alla julgrejjor typ 1,5 månad före jul hjälper ju inte heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0