Idag, Imorgon, igår

Jag mår verkligen inte bra nu. Illamående och har ont. Vi får se om det blir någon skola imorgon.
.
Idag var jag på Birsta med Mathilda och fotade lite på Tove Styrke som var där. Jag tycker verkligen synd om killen som skulle få igång publiken... Han stod där och gjorde tappra försök att få publiken att applådera och jubla. Men när han sa "Ni där uppe, ÄR NI REDO?!" så var det bara en som "skrek" tillbaka "Nej". Jag höll på att skratta ihjäl mig, men samtidigt tyckte jag synd om honom. Förstå vad hemskt det måste vara att så och försöka få igång en dötrist publik...
.
Här är en bild från igår
Hanna is DEAD!
.
Natti natti allihopa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0